Föreningen Midsommargårdens årsmöte 2021

Välkommen onsdagen den 28 april klockan 18.30

Motioner och underlag
Som medlem har du möjlighet att påverka vad som händer på Midsommargården och föreslå förändringar. Önskar du få en motion behandlad vid årsmötet vill vi ha den skriftligen senast den 16 april. Motioner mailas till ebba@midsommargarden.se.

Verksamhetsberättelse och årsredovisning för 2020 finns på midsommargarden.se ca 10 dagar före mötet. Dagordning ligger redan uppe. Alla dokument inför årsmötet hittar du längst ner till vänster på hemsidan under rubriken Föreningen Midsommargården > Årsmöte och verksamhetsberättelser.

Bli medlem
Om du inte redan är medlem men vill bli det så är det inte försent. Bli medlem genom att swisha 100 kronor till nummer 123 502 17 38. Uppge namn och din mailadress i meddelanderutan. Fyll därefter i medlemsformuläret genom att gå in på Bli medlem på längst ner till höger på vår hemsida under Kontakt.

Hur kan jag delta?
Mötet hålls både fysiskt och digitalt. Välkommen till Stora salen på Midsommargården, där vi vidtar nödvändiga försiktighetsåtgärder och sitter med gott om avstånd till varandra.

Du kan också delta via videokonferensprogrammet Zoom. Du kan redan nu ladda hem gratisprogrammet på zoom.us/download. När det är dags för mötet skriver du in denna länk i webbläsaren för att komma in i mötesrummet:

Våra medlemmar är viktiga för oss.
Tack för att du stöttar ditt lokala kulturhus!